Nowy zespół salonu sprzedaży i obsługi samochodów dostępny jest od ulicy Wrocławskiej, z wjazdem i dojściem pieszym. Przed budynkiem umieszczono parking na 60 stanowisk, dla klientów i ekspozycji wybranych modeli sprzedawanych samochodów. Z drogi wewnętrznej wokół budynku dostępne są wjazdy serwisowe i pomieszczenia techniczne. Teren przeznaczony pod zabudowę salonu samochodowego znajduje się na działce w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego salonu samochodowego Nawrot. Budynek salonu to rodzaj przeszklonego pawilonu, z wyraźnymi akcentami marki sprzedawanych samochodów. Forma i podziały elewacji części przedniej tworzą jednorodny zespół o reprezentacyjnym charakterze. Budynek składa się z dwóch wydzielonych części: samego salonu oraz hali serwisu z zapleczem. W części przedniej zaprojektowano jednoprzestrzenną salę sprzedaży ze stanowiskami ekspozycji samochodów, w głębi część wypoczynkową dla klientów, stanowiska obsługi klientów, strefę wydawania samochodów i strefę przyjmowania samochodów do serwisu. Wyżej umieszczono poczekalnię dla klientów dostępną z antresoli, część szkoleniową, dalej dyrekcję, salę konferencyjną, zaplecze socjalne dla pracowników biurowych, w głębi magazyn ogólny i pomieszczenia biurowe. W części tylnej zaprojektowano stanowiska przeglądu i naprawy samochodów, narzędziownię, magazyny, myjnię i inne pomieszczenie serwisu. Na piętrze pomieszczenia socjalne przeznaczone dla pracowników serwisu oraz magazyn.
Nowy zespół salonu sprzedaży i obsługi samochodów dostępny jest od ulicy Wrocławskiej, z wjazdem i dojściem pieszym. Przed budynkiem umieszczono parking na 60 stanowisk, dla klientów i ekspozycji wybranych modeli sprzedawanych samochodów. Z drogi wewnętrznej wokół budynku dostępne są wjazdy serwisowe i pomieszczenia techniczne. Teren przeznaczony pod zabudowę salonu samochodowego znajduje się na działce w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego salonu samochodowego Nawrot. Budynek salonu to rodzaj przeszklonego pawilonu, z wyraźnymi akcentami marki sprzedawanych samochodów. Forma i podziały elewacji części przedniej tworzą jednorodny zespół o reprezentacyjnym charakterze. Budynek składa się z dwóch wydzielonych części: samego salonu oraz hali serwisu z zapleczem. W części przedniej zaprojektowano jednoprzestrzenną salę sprzedaży ze stanowiskami ekspozycji samochodów, w głębi część wypoczynkową dla klientów, stanowiska obsługi klientów, strefę wydawania samochodów i strefę przyjmowania samochodów do serwisu. Wyżej umieszczono poczekalnię dla klientów dostępną z antresoli, część szkoleniową, dalej dyrekcję, salę konferencyjną, zaplecze socjalne dla pracowników biurowych, w głębi magazyn ogólny i pomieszczenia biurowe. W części tylnej zaprojektowano stanowiska przeglądu i naprawy samochodów, narzędziownię, magazyny, myjnię i inne pomieszczenie serwisu. Na piętrze pomieszczenia socjalne przeznaczone dla pracowników serwisu oraz magazyn.